به جرات میتوان گفت نقاشی ساختمان مقرون بصرفه ترین و با دوام ترین روش برای رنگ آمیزی نمای داخلی منزل بشمار میرود.با توجه به فراوان شدن تیم های نقاشی ساختمان در تهران، انتخاب یک گروه قابل اعتماد برای رنگ آمیزی ساختمان کاری بس شوار است.

 

نقاشی ساختمان در تهران

برای انتخاب یک تیم نقاشی ساختمان به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است تیمی که برای انجام نقاشی ساختمان انتخاب می کنیم حتما دارای پروانه کسب و کارت شناسایی اتحادیه باشند،

خدمات قابل اعتماد و با ضمانت ارائه دهند، بهترین برندهای رنگ ساختمان را بشناسند و با بکارگیری مناسبترین ابزار ،کاری با کیفیت ارائه دهند و در همه زمینه ها اعم از رنگ نما، کنیتکس،درب و پنجره های چوبی و آهنی متخصص داشته باشند تا کار شما را در کمترین زمان ممکن تحویل دهند.

قیمت و دستمزد نقاشی ساختمان چطور محاسبه میگردد؟

قطعا همه ما برای هر کاری که میخوایم انجام بدیم اول قیمت میگیریم و متناسب با بودجه ای که داریم از سرویس مورد نظر استفاده می کنیم.در زمینه نقاشی ساختمان هم قیمت های متنوعی وجود داره که خب با توجه به تجربه فرد متخصص  ونوع رنگ و نحوه انجام کار متفاوت هست.

دستمزد نقاشی ساختمان به 2 روش محاسبه میگردد:

1:روش اول: قیمت یکجا یا اصطلاحا کنترات است.در این روش پس از تماس شما کارشناسان ما در محل حاضر شده با توجه به ایده ذهنی شما مشتریان عزیز، پیشنهاداتی ارائه داده و با در نظر گرفتن  مسائلی که روی هزینه کلی کار تاثیر گذار است ، یک قیمت کلی به شما اعلام می کنند . در صورت موافقت ، در اولین فرصت رنگ آمیزی منزل شما توسط تیم آرتیما  آغاز خواهد شد .

2:روش دوم: قیمت بر حسب متر مربع است .در این روش هم کارشناسان ما در محل حاضر شده و با دادن توضیحاتی در رابطه با خصوصیات انواع رنگ و گرفتن اطلاعاتی از شما در رابطه با ایده ذهنی که دارید قیمت را به صورت زیر محاسبه میکنند.

بتدا زیر بنای واحد خود را در عدد 3 ضرب میکنیم ، سپس عدد بدست آمده را در نرخ رنگ مربوطه ضرب میکنیم ، عدد بدست آمده هزینه تقریبی نقاشی ساختمان شماست.

برای مشاهده قیمت و دستمزد نقاشی ساختمان در سال 1402 کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *