نقاشی ساختمان در تهرانپارس

رنگ نما و دیوار

محله تهرانپارس کجاست؟

تهرانپارس یکی از محله‌های قدیمی تهران است و به دو بخش تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی تقسیم می‌شود و از نظر تقسیمات مناطق شهری تهران در منطقه 4 و منطقه 8 تهران قرار گرفته است و با محله‌های نارمک، دردشت، علم و صنعت و اوقاف از جنوب و غرب همسایه است و با محله‌های گلشن، جوادیه، کوهسار، مجید آباد و قنات کوثر از شمال و شرق همسایگی دارد. محله تهرانپارس از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین، از جنوب به خیابان دماوند، از شرق به بلوار شاهد و از غرب به بزرگراه شهید باقری ختم می‌شود. این محله از 4 فلکه اصلی تشکیل شده که در ادامه بیشتر به جزئیات این محله می‌پردازیم.

بیش از20 سال هست که در منطقه تهرانپارس  با اجرای بیش از 2500 پروژه ساختمانی، فعالیت میکنیم.همیشه سعی کردیم خدماتی با کیفیت و بادوام رو ارائه بدهیم امیدواریم آنطور که شایسته شماست به وظیفمون عمل کرده باشیم.لطفا با ارائه نظرات و پیشنهاداتتون ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری رسانید.

ساختمان ها هر چند سال یکبار نیازمند نقاشی  هستند؟

اینکه یک ساختمان را باید هر چند سال یکبار نقاشی کرد به عواملی زیادی از طریقه استفاده , آب و هوای و شرایط جغرافیایی , کیفیت رنگ مورد استفاده و البته نقاش و استادکاری که اقدام به اجرا کرده اند بستگی دارد و لی بطور متوسط از ۳ تا ۱۰ سال طول عمر یک نقاشی ساختمان برآورد میشود و تقریبا میتوان برای اغلب ساختمانها گفت که هر ساختمان حدودا هر ۷ سال یکبار نیازمند تجدید رنگ و نقاشی مجدد است.

از چه رنگ هایی برای نقاشی ساختمان های خودمان استفاده کنیم؟

در سالهای قبل چند نوع رنگ مشخص در بازار بود که هر نوع را میتوانستین از برندهای نسبتا محدودی انتخاب کنید . ولی امروز با ورود تکنولوژی های نوین تولید و ترکیب رنگ ها عملا خیلی از نقاشان ساختمان هم گاها از سرعت تکنولوژی عقب می افتند و خیلی از رنگ ها را نمیشناسند یا با نحوه ترکیب و استفاده از آنها آشنا نیستند.

برخی از نظرات مشتریان تیم نقاشی ساختمان آرتیما