نقاشی ساختمان در نیاوران تهران

رنگ نما و دیوار

نقاشی ساختمان در نیاوران

چرا به خدمات نقاشی ساختمان نیاز داریم؟

خدمات نقاشی ساختمان (House Painting Services)، در فرآیند ساخت یا بازسازی ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد. چند دلیل برای اینکه بدانید چرا به خدمات نقاشی ساختمان نیاز داریم را در زیر برای شما آورده‌ایم:

بهبود ظاهر ساختمان: نقاشی ساختمان به شما این امکان را می‌دهد که ظاهر داخلی و خارجی (نمای) ساختمان را بهبود بخشید. رنگ‌های مناسب و طرح‌های جذاب، باعث می‌شوند خانه شما بیشتر به چشم بیاید.
افزایش ارزش ساختمان: نقاشی ساختمان می‌تواند ارزش ساختمان را افزایش دهد. یکی ساختمان، با ظاهری زیبا و به روزتر، احتمالا برای خریداران و سرمایه گزاران جذاب‌تر است و با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد.
ترمیم آسیب‌ها: نقاشی منزل می‌تواند آسیب‌های موجود روی سطوح را پوشش دهد. برای مثال در صورت وجود ترک یا جای میخ، نقاش می‌تواند آن‌ها را پوشش دهد و از گسترش آن‌ها جلوگیری کند.
بهبود عایق بندی: نقاشی ساختمان در بهبود عایق بندی ساختمان بی تاثیر نیست. با استفاده از رنگ‌ها و پوشش‌های مناسب، می‌توانید از نفوذ آب، حرارت و صدا به داخل منزل جلوگیری کنید و مصرف انرژی را هم بهبود ببخشید.
بهبود محیط زندگی: رنگ‌ها و طرح‌های مناسب نقاشی، به ویژه با در نظرگرفتن روانشناسی رنگ‌ها، باعث تغییر روحیه افراد خانواده و ایجاد آرامش می‌شوند. همچنین رنگ‌های روشن و زنده در آپارتمان، فضا را بازتر و روشن‌تر می‌کنند.

با استفاده از خدمات نقاشی ساختمان، می‌توانید ظاهر ساختمان را به سلیقه خودتان و نیاز محیط نزدیک‌تر کنید.

 

نقاشی-ساختمان-و-رنگ-نما-در-نیاوران

برای رنگ آمیزی ساختمان از چه نوع رنگی استفاده کنیم؟

رنگ روغنی بدلیل قابلیت شستشو و با دوام بودن محبوبترین  رنگ برای نقاشی ساختمان میباشد.اگر بدنبال یک رنگ ماندگار هستید رنگ روغنی بهترین انتخاب هست.

 

بهترین برندهای رنگ روغنی کدامند؟

  • برند هادی
  • برند سحر
  • برند هاویلوکس
نقاشی-ساختمان-آرتیما-در-نیاوران

انواع دیوارپوش‌های ساختمانی مناسب برای نقاشی منزل چیست؟

علاوه بر رنگ‌ها که برای پوشش دیوار استفاده می‌شوند، گروهی دیگر از پوشش‌ها هم وجود دارند که برخی افراد آن‌ها را به نام دیوارپوش‌های ساختمانی می‌شناسند. تکنیک‌های مربوط به اجرای دیوارپوش‌های ساختمانی، کمی با رنگ‌های معمولی تفاوت دارد. برخی از این دیوارپوش‌های ساختمانی عبارت‌اند از:

-رومالین
-کنتکس
-بلکا
-پتینه کاری دیوار و سقف

تیم نقاشی ساختمان آرتیما با 22 سال تجربه و اجرای بیش از 2500 پروژه ساختمانی در تلاش است با ارائه خدمات باکیفیت و متناسب با بودجه شما  طراوت و زیبایی را به منازل شما عزیزان هدیه کند.جهت مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید.

02122886312