نقاشی ساختمان در لواسان

رنگ نما و دیوار

نقاشی ساختمان در لواسان

ما خدمات با کیفیت ارائه میدهیم ،خدمات باکیفیت ارزان نیست.

قطعا برای نقاشی ساختمان با تیم های متفاوتی تماس گرفتید و احتمالا با قیمت های متفاوتی نیز روبرو شدید. به راستی علت این تفاوت قیمت ها در چیست؟

1-انتخاب برند رنگ متفاوت

کارشناسان ما در تیم آرتیما همواره از برندهای معروف رنگ همچون سحربرای نقاشی قسمت های مختلف ساختمان استفاده می کنند.
 
 
ویژگی رنگ های ساختمانی سحر: 
-مقاوم و با کیفیت و با دوام
– دوستدار محیط زیست
-بدون سرب
-مناسب برای رنگ آمیزی منازل ، سطوح فلزی ، گچی ، بتنی و …
-قابلیت شست و شو و آبگریز بودن در بسیاری از محصولات
 

چرا محصولات رنگ سحر مقاوم  هستند؟

کیفیت رنگ سحر بخاطر مواد تشکیل دهنده رنگ سحر میباشد.
در این نوع رنگ‌ها ، رنگ دانه را در یک روغن خشک شونده که استر گلیسیرین با اسیدهای چرب نظیر اسیدهای اولیک و یا لینولنیک می باشد حل می کنند. این روغن‌‌ها در هوا اکسیده شده و به ترکیبات سیر شده تبدیل می شوند . و لایه‌ای سخت مقاوم و محافظ تشکیل می دهند که از نفوذ آب در رنگ دانه جلوگیری می کنند.
 
با این تفاسیر قیمت رنگ سحر به نسبت سایر رنگ ها بخاطر جنس مرغوبی که داره بالاتر هست و این موضوع در دستمزد نقاشی ساختمان تاثیر میگذاره.پس حتما دقت کنید که تیم انتخابی از یک برند رنگ معروف برای رنگ آمیزی منزل شما استفاده کنند.
 
نقاشی-ساختمان-با-رنگ-سحر

2- مراحل زیرسازی

هر نوع سطحی برای رنگ آمیزی نیاز به زیرسازی دارد تا باعث افزایش کیفیت نتیجه نهایی نقاشی ساختمان شود. در صورتی که زیرسازی انجام نشود نتیجه نهایی کار زیبا نبوده و ایرادات سطح بر روی آن قابل مشاهد خواهد بود. ایراداتی چون ناهمواری ها و ترک های سطحی و عمقی و سوراخ ها و یا لکه های پر رنگ بعد از رنگ آمیزی نیز ممکن است قابل مشاهده باشد و توسط رنگ اجرا شده پوشش داده نمی شوند. برای اینکه این ایرادات برطرف شده و بعد از رنگ آمیزی روی نتیجه اثر منفی نداشته باشند لازم است تا زیرسازی ساختمان انجام شود.

سوالی که پیش میاد اینه که مراحل زیرسازی دیوار به چه مواردی بستگی داره؟

نوع پوشش دیوار: 

زیرسازی دیوار رنگ نخورده:

 اگر دیوار شما از جنس گچ بوده و تا حالا رنگ آمیزی نشده قطعا زمان بیشتری و عملیات بیشتری برای زیرسازی لازم هست.برای این نوع پوشش در ابتدای مراحل زیر سازی میبایست سطح دیوار ها روغن کاری شود. بقیه مراحل بترتیب بتونه کاری،سمباده زنی، آسترکشی، سمباده زنی دوم و رنگ نهایی انجام خواهد گرفت.

بنابراین انواع زیرسازی با توجه به زمان و عملیات مورد نیاز در قیمت گذاری دستمزد نقاشی ساختمان موثر است.

 

عوامل دیگری همچون تخصص و تجربه تیم نیز در نوع قیمت اعلام شده تاثیر میگذاره.

پرطرفدارترین رنگ ساختمانی کدامست؟

با وجود روی کار آمدن رنگ های جدید، رنگ روغنی باز هم طرفداران خود را حفظ کرده است که هر خواستنی بی علت نیست. مهم ترین قابلیت رنگ های روغنی ساختمان قابلیت شستشوی آن است که از قدیم الایام تاکنون مشتریان از آن راضی هستند. به هر دلیلی ممکن است دیوار آلوده و کثیف شود، از اینرو بهتر است با رنگی پوشیده شده باشد که قابلیت نظافت داشته باشد. رنگ روغنی پایه حلال نفتی دارد که باعث می شود به راحتی در آب حل نشود.

رنگ نما در لواسان

نمونه رنگ نما در لواسان

انواع رنگ روغنی 

به طور کلی رنگ روغن سه نوع دارد که شامل رنگ روغنی براق و نیمه براق و مات است. این رنگ‌ها در شکل ظاهری و محل استفاده تفاوت زیادی دارند.

  • رنگ روغنی براق

رنگ روغنی براق، همان‌طور که از نام آن پیداست، بسیار براق و منعکس‌کنندۀ نور است؛ در نتیجه چندان مورد پسند افراد برای رنگ آمیزی دیوار نیست. این نوع رنگ بیشتر برای چارچوب‌ها یا قسمت‌های فلزی استفاده می‌شود. مزیت این مدل نسبت به سایر رنگ‌ها، ضد آب و ضد لک بودن است که به‌ سادگی قابل شست‌وشو است. رنگ روغنی براق پس از خشک شدن به شدت دافع رطوبت خواهد بود به همین دلیل در نواحی مرطوب و دارای بخارات انبوه ترجیح بر این است که از این رنگ استفاده شود.

  • رنگ روغنی نیمه براق

این نوع رنگ با ترکیب رنگ براق و مات ساخته می‌شود. اینکه میزان براق یا مات بودن رنگ چقدر باشد، به شما بستگی دارد که چه میزان از هر یک را استفاده کنید.

رنگ روغنی نیمه براق برای رنگ‌کردن دیوار نیز استفاده می‌شود و گزینه‌ای مناسب برای رنگ‌کردن سقف هم به‌ شمار می‌رود. این مدل هم مانند رنگ روغن براق قابلیت شست‌وشو دارد، ولی تمیز کردن آن سخت‌تر از مدل‌های روغنی است.

  • رنگ روغنی مات

رنگ روغنی مات، ظاهری کدرتر از انواع دیگر دارد و ناهمواری روی سطوح را کمتر نشان می‌دهد. رنگ روغنی مات گرچه زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به مدل‌های براق دارد و دکوراسیون را کلاسیک و مدرنیته می‌کند، ولی شست‌وشوی آن سخت‌تر بوده و لکه و کثیفی را بیشتر نشان می‌دهد. در نتیجه برای استفاده روی سطوحی که نیاز به شست‌وشوی مداوم دارند، اصلا توصیه نمی‌شود.

در کمترین زمان طرح و رنگ منزل خود را تغییر دهید.

تیم نقاشی ساختمان آرتیما با 22 سال تجربه و اجرای بیش از 2500 پروژه ساختمانی ، با هدف ارائه کار باکیفیت  و قیمت مناسب در تلاش است تا با رعایت تمامی استانداردها رضایت شما شهروندان عزیز را جلب نماید .

از اعتماد شما عزیزان به مجموعه نقاشی ساختمان آرتیما سپاسگزاریم.

مشاوره و بازدید رایگان: 09128187493

تیم قابل اعتماد ، خدمات قابل اعتماد
آقای اسدی
لواسان