نقاشی ساختمان در فرمانیه تهران

رنگ نما و دیوار

نقاشی-ساختمان-در-الهیه

معرفی محله فرمانیه تهران

فرمانیه که به عنوان یکی از مرفه نشین ترین محله های تهران شناخته می شود بیشتر به عنوان محله ساختمان های مجلل و پنت هاوس های سوپر لوکس خود معرفی می شود. علی رغم اینکه فرمانیه امروزه به عنوان یکی از گران قیمت ترین ملحه های تهران معرفی می شود ولی با این وجود توانسته بافت سنتی خود را حفظ کرده و به عنوان یک محله بسیار منحصر به فرد شناخته شود. 

 

نقاشی ساختمان مدرن در فرمانیه

نقاشی ساختمان مدرن چیست؟

همانطور که از نام این نوع نقاشی مشخص است، نقاشی ساختمان مدرن یک نوع نقاشی به روز و جدید است ک در آن خبری از ایده‌های قدیمی و سنتی نیست و نقش‌ها و ایده‌های جدیدی مانند انواع طرح‌های دکوراتیو در آن اجرا می‌شود. البته رنگ‌های ساده روغنی و پلاستیک همچنان ارزش خود را حفظ کرده اند و در بسیاری از ساختمان ها استفاده میشوند. حتی در برخی از پروژه‌ها زمینه‌ی اصلی همان رنگ‌های روغنی و پلاستیک است و دیگر طرح‌ها روی آن‌ها ایجاد می‌شود.

هیچ کار باکیفیتی ارزان نیست

ما در تیم نقاشی ساختمان آرتیما در راستای ارائه کار با کیفیت  که به عوامل مختلفی مانند نوع زیرسازی،نوع رنگ انتخابی،موقعیت مکان موردنظر و .. بستگی دارد کار با  مناسبترین قیمت انجام میدهیم. کار باکیفیت کاری است که چندین سال دوام داشته و  دیوارها بدون ذره ای خط و خش و موج ارائه شده و بعد از مدتی رنگ پوسته نشود. متاسفانه هستند افرادی که با قیمت های پایین از رنگ بی کیفیت استفاده کرده یا برای زیرسازی زمان نمیگذارند و در انتها بعد از مدتی کارفرما متوجه نوع کار میشود و مجبور است مجددا هزینه نماید.

نقاشی ساختمان در فرمانیه

قبل از شروع نقاشی ساختمان چه کارهایی باید انجام شوند؟

یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از نقاشی ساختمان صورت می گیرد بتونه کاری و سمباده زنی سطوح است. اگر فرورفتگی یا ترکی روی دیوار باشد با استفاده از بتونه و کاردک باید آن را پر و هموار نمود و پس از خشک شدن، از سمباده استفاده کرد.

چه تمهیداتی برای جلوگیری از ریختن رنگ به قسمت های مختلف منزل، باید در نظر گرفته شوند؟

به منظور جلوگیری از ریختن رنگ بر روی کلید، پریز و قرنیزها باید بر روی آن ها چسب نواری زده شود، از پارچه به منظور نریختن رنگ بر روی کفپوش استفاده گردد و برای جلوگیری از پاشیدن رنگ به شیشه نیز می توان روی آن ها روزنامه چسباند.

رنگ ساختمانی در چه انواعی موجود می باشد؟

رنگ ها در انواع پلاستیکی و روغنی مات یا براق در بازار به فروش می رسند که هر کدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. هم چنین رنگ های آلکیدی، اکریلیک، کنیتکس از دیگر انواع رنگ های ساختمانی می باشند.از رنگ روغنی بدلیل قابلیت شستشو برای رنگ آمیزی دیوار و سقف آشپزخانه ،پنجره های چوبی و فلزی،درب های چوبی و فلزی ،دیوارهای سالن و اتاق ها  استفاده میگردد.

 

تیم نقاشی ساختمان آرتیما با 22 سال تجربه و اجرای بیش از 2500 پروژه ساختمانی در تلاش است با ارائه خدمات باکیفیت و متناسب با بودجه شما  طراوت و زیبایی را به منازل شما عزیزان هدیه کند.جهت مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید.

02122886312