نقاشی ساختمان در صادقیه تهران

رنگ نما و دیوار

نقاشی ساختمان در صادقیه تهران

نقاشی ساختمان آرتیما با بیش از 22 سال تجربه در مناطق مختلف تهران و اجرای بیش از 400 پروژه ساختمانی در مناطق غرب و صادقیه ، در تلاش است با بکارگیری تمامی استانداردها و نیروی جوان متخصص در جهت رضایت هرچه بیشتر شما شهروندان عزیز گام بردارد.

 

چرا خدمات نقاشی ساختمان آرتیما؟

– قیمت مناسب و ارائه بهترین راه حل متناسب با نیاز شما

– نیروی جوان با مهارت کافی و قابل اعتماد

-استفاده از بهترین برند رنگ ها

– زیرسازی دقیق و منظم

– تحویل کار با زمانبندی دقیق

– دارای مدارک معتبر از اصناف

– تلاش برای جلب رضایت کارفرما

نکات قبل از نقاشی ساختمان

قبل از انجام نقاشی ساختمان به چه نکاتی توجه کنیم.

برای این کار ابتدا باید مبلمان و وسایل موجود در اتاق را به فضای دیگری منتقل کرد. وسایل بزرگی را که نمی توان جا به جا کرد، می بایست در مرکز اتاق قرار داد به طوری که تا حد امکان از دیوارها فاصله داشته باشند. اگر وسیله ای در اتاق باقی ماند برای محافظت از آن، باید سطح آن را با نایلون های ضخیم پوشاند.

سپس باید تمام وسایل تزیینی، آویزها، پرده ها، لوستر و وسایل از این دسته را از دیوارها جدا کرده و به فضای دیگری منتقل کرد.همچنین بهتر است صفحه کلیدهای برق و کلید و پریزهای مربوط به آن ها را باز کرده و از آن ها نگهداری کرد تا مجددا متصل شوند.

سپس باید قسمت هایی از اتاق مانند لبه های پنجره ها و درها و همچنین تمام قرنیز ها را با پوشش چسبی مناسب پوشاند. این پوشش ها، با چسب ها و پوشش های معمولی متفاوت است زیرا به طور خاص طراحی شده اند که پس از رنگ آمیزی به راحتی از دیوارها جدا شوند. می توان از یک چاقوی تمیز برای محکم چسباندن این پوشش ها استفاده کرد. حتی می توان تمام سطح پنجره ها را با کاغذ پلاستیکی یا پوشش هایی مانند این پوشاند تا شیشه در برابر پاشیده شدن رنگ به صورت تصادفی محافظت شود. بهتر است پس از پایان نقاشی هر چه سریعتر این پوشش ها را از روی سطوح برداشت و از خشک شدن آن ها در کنار رنگ خودداری کرد.

 

مراحل انجام نقاشی ساختمان:

1-لیسه کشی و باز کردن ترک ها

2-اجرای روغن 

3- اجرای بتونه

۴- سنباده زدن

۵- آستر اوليه

۶- لکه گیری

۷- سمباده كاری مجدد

۸- آستر دوم

۹- آستر سوم

۱۰- رنگ رويه

جهت مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید.

09128187493