نقاشی ساختمان در الهیه ،تجریش و قیطریه تهران

رنگ نما و دیوار

نقاشی-ساختمان-در-الهیه

محله الهیه کجاست؟

محله الهیه تهران یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت است که از نظر منطقه بندی در ناحیه 7 منطقه یک تهران قرار گرفته است. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.

چطور با کمترین هزینه دکور منزل را تغییر دهیم؟

نقاشی ساختمان یکی از راهکارهای کم هزینه، برای تغییر دکوراسیون و تغییر رنگ دیوارهای سطوح یک فضا است. رنگ و نقاشی ساختمان خرابی‌های دیوار مانند جای میخ‌ها و ریختگی‌های دیوار را از بین برود و همچنین فضای خانه را تغییر اساسی می‌دهد. تغییر در رنگ محیط اطراف موجب تغییر در روحیات انسان می‌شود؛ بنابراین، تغییر رنگ و نقاشی ساختمان باید با احتیاط صورت گیرد. اگر خدمات نقاشی ساختمان به صورت اصولی انجام نگیرد باعث شره کردن رنگ و همچنین موج‌دار شدن دیوار می‌شود. در نتیجه، از آنجایی که انتخاب رنگ و عملیات نقاشی سطوح امری تخصصی است باید آن را به متخصصان سپرد. 

انواع نقاشی ساختمان

تنوع در نوع نقاشی‌های ساختمان به دلیل وجود تنوع رنگ‌ در بازارهای امروز است . نقاشی ساختمان را می‌توان براساس نوع رنگ آمیزی با انواع رنگ ساختمانی به شکل زیر دسته بندی کرد:

– نقاشی ساختمان با رنگ روغن
– نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
– نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک
– نقاشی ساختمان با کینتکس

چه زمانی به خدمات نقاشی ساختمان نیاز داریم؟

نقاشی ساختمان از جمله اقداماتی است که در جهت بهبود فضای زندگی صورت می‌گیرد. در نتیجه، گاهی نقاشی ساختمان برای ترمیم سطوح انجام می‌شود و گاهی این عمل برای تغییر دکوراسیون انجام می‌شود. نقاشی ساختمان دارای چندین مرحله است که هر یک از مراحل باید به دقت انجام شود. اگر مراحل نقاشی ساختمان به درستی و بر پایه‌ی اصول آن انجام نشود، نتیجه‌ی نهایی مطلوب نخواهد بود. معمولاً نتیجه‌ی یک نقاشی غیراصولی، مواجه شدن سطح نقاشی شده یا شره کردن رنگ خواهد بود.

مراحل نقاشی ساختمان


– لیسه کشی و باز کردن ترک‌ها
-اجرای روغن زیرکار (روغن الیف)
– اجرای بتونه (بتونه پلاستیک یا بتونه اکریلیک و یا بتونه روغنی)
– سنباده زدن
– آستر اولیه
– لکه گیری
-سمباده کاری مجدد
– آستر دوم
– آستر سوم (رنگ رویه)
-اعمال تکنیک‌های نقاشی

تیم نقاشی ساختمان آرتیما با 22 سال تجربه و اجرای بیش از 2500 پروژه ساختمانی ، با هدف ارائه کار باکیفیت  و قیمت مناسب در تلاش است تا با رعایت تمامی استانداردها رضایت شما شهروندان عزیز را جلب نماید .

از اعتماد شما عزیزان به مجموعه نقاشی ساختمان آرتیما سپاسگزاریم.

برخی از نظرات مشتریان تیم نقاشی ساختمان آرتیما